pondělí 15. dubna 2024

Kuličky ze salka /nepečené/


 Tento recept mi donesla kamarádka od své maminky.

Suroviny:

100g moučkového cukru

250g tuk 100% použila jsem máslo

1 kondenzované plnotučné mléko salko

30g kakaa

3 kusy práškového kakaového pudinku

rum dle chuti

kokos nebo mleté ořechy na obalení

Nejdříve si rozpustíme tuk. Pak si do tuku přidáme všechny suroviny. Vše vaříme 2 minuty. 

Necháme vychladnout a necháme do druhého dne na kuchyňské lince.

Druhý den děláme kuličky a obalujeme v kokosu nebo mletých ořechách.

TIP: Salko musí být kvalitní, já koupila poprvé jiné a kuličky mi nedržely tvar!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pirohy plněné masem a zelím

 Nejlepší pirohy dělavala moje babička. Suroviny na těsto: 2 hrnky mouky hladké 1 vejce 2 polévkové lžíce oleje špetka soli 1/2 hrnku teplé ...