úterý 21. května 2024

Hamburgerové housky


 Suroviny:

240ml mléka

2 vejce

6 polévkových lžíc másla

1,5 polévkové lžíce cukru

1 lžička soli

500g polohrubé mouky

3/4 kostky droždí

Zaděláme klasické kynuté těsto. Já jsem na zadělaní použila pekárnu. Pak těsto dáme do mísy asi na hodinu kynout. Po vykynutí těsto propracujeme na vále / nemusíme podsypávat nelepí se/.

Vytvoříme placičky vysoké asi 1cm a naskládáme na plech na pečící papír. Necháme ještě 30minut ještě nakynout. Pak je pomašlujeme mlékem.

Pečeme při 200stupních do zlatavé barvy.

Tip- můžeme místo housek udělat třeba i rohlíky.... Já měla 6 kusů hamburgerových housek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Karbanátky se sýrem

 Karbanátky vždy jde nějak vylepšit tak jsem vyzkoušela tento způsob. Suroviny: 500 g mletého masa / použila jsem krutí mleté maso/ 1-2 celé...