čtvrtek 13. června 2024

Domácí chleba pečený v pekárně


 Nedávno jsem si pořídila novou pekárnu, pač stará dosloužila a jak je vidět u mých receptů dost je zadělávám v pekárně. Pekárna Eta Delicca mě nezklamala.

Suroviny:

350ml mléka plnotučného

3 polévkové lžíce oleje

1 polévková lžíce octu

200g hladké mouky

150g celozrné žitné mouky

150g polohrubé mouky

1 sáček sušeného droždí

1-2 malé lžičky soli

1 malá lžička cukru

Suroviny na chleba v uvedeném pořadí dáme do pekárny a nastavíme si program.

Já dala program celozrný a nastavila střední velikost- kůrka tmavá.

Při posledním hnětení jsem vyndala háky aby nebyly v chlebu díry.

Do chlebu si můžete přidat i semínka slunečnice či sezamu dle chuti.

Pekárna má předehřev, hnětení, odpočinek, dostatečné kynutí a náslédne udržování teploty a to vše bez nutnosti vašeho zásahu.

Recept jsem našla na netu pro jinou pekárnu já si jen upravila suroviny.

-




Žádné komentáře:

Okomentovat

Karbanátky se sýrem

 Karbanátky vždy jde nějak vylepšit tak jsem vyzkoušela tento způsob. Suroviny: 500 g mletého masa / použila jsem krutí mleté maso/ 1-2 celé...